Betaling

Boutique Kring modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Betaling med kort gælder kun ved handel i webshoppen.
Du kan også betale med mobilepay i webshoppen.
I butikken kan du betale med kontanter eller mobilepay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms, men ekskl. fragt.

Boutique Kring bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fragtpriser og afhentning i butikken

Boutique Kring sender pakker 3 – 5 gange om ugen.

Du kan også vælge at hente din bestilling i butikken. Dette kan dog først ske når du har modtaget en ordrebekræftelse på mail, eller på anden måde har indgået en aftale med mig.

Boutique Kring sender forsikret med GLS.

Du kan også vælge lokal afhentning i butikken, der er åben hver søndag 11-15, eller efter personlig aftale.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Boutique Kring vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Boutique Kring
Hovedvejen 10
4733 Tappernøje
Tlf : 27265019
Mail : info@boutiquekring.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@boutiquekring.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du ved at klikke her

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@boutiquekring.dk

3 + 14 =

Boutique Kring

Hovedvejen 10
4733 Tappernøje
Tlf: 2726 5019
E-mail: info@boutiquekring.dk
CVR: 38019058